مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-16اجتماعي

وعده ای بر زمین مانده: جاده ابرکوه- مهردشت به کجا رسید؟


جاده ابرکوه مهردشت به دلیل تک بانده بودن و حجم تردد سنگین قربانی های زیادی می گیرد و علی رغم داشتن مصوبه استانداری مبنی بر تکمیل این پروژه تا پایان سال 1401، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، جاده ابرکوه مهردشت یکی از محورهای پرتردد و درعین حال غیر استاندارد است که مسیر تردد بیش از 16 هزار نفر از اهالی بخش بهمن بوده و پس از افتتاح جاده مروست بار ترافیکی این جاده با حضور خودروهای سنگین و کامیون ها بسیار افزایش یافته و قرار است به زودی مسیر یزد شیراز نیز از این جاده بگذرد.

حجم تصادفات بسیار بالا در این جاده به دلیل تک بانده بودن و کشته شدن بیش از 30 نفر و معلول و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد که در این محور در حال تردد بودند صبر مردم بخش بهمن را لبریز کرده است.

مصوبه ای که اجرایی نشد یکی از اهالی بخش بهمن در گفت وگو با فارس اظهار کرد: تاکنون چندین بار برای این محور بودجه تصویب شده است که کار به کندی پیش رفته و با این که از سال 98 این طرح کد گرفته و سال قبل هم از مصوبات سفر استاندار بودجه اختصاص داده شده است؛ اما متأسفانه پیشرفتی نداشته و همچنان این جاده خطرناک از مردم منطقه قربانی می گیرد و با جان مردم بازی می شود.

محسن توحیدی خواه افزود: این محور با وضعیت نقاط خطرناک و غیراستاندارد و ناهمواری هایی که دارد یکی از محورهای خطرناک است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای بر زمین مانده: جاده ابرکوه- مهردشت به کجا رسید؟

وعده ای بر زمین مانده: جاده ابرکوه- مهردشت به کجا رسید؟