مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 00:252023-07-15سياسي

برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی تمام دستگاه های اجرایی توان خود را به کار گیرند


سازمان بهزیستی در حوزه فعالیت خود به خوبی نقش آفرینی می کنند و البته جامعه مؤمنان نیز در برابر توانخواهان مسئولیت هایی را بر عهده دارند.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان تاکید کرد: سازمان بهزیستی در حوزه فعالیت خود به خوبی نقش آفرینی می کنند و البته جامعه مؤمنان نیز در برابر توانخواهان مسئولیت هایی را بر عهده دارند.

سیدرضا مرتضوی ، عصر شنبه، 24 تیرماه در شورای اداری استان اصفهان با گرامیداشت هفته بهزیستی، اظهار کرد: باتوجه به رویکرد جمهوری اسلامی مبنی بر کمک به نیازمندان و توانخواهان در سال 1359 و با همت شهید فیاض بخش سازمان بهزیستی در ایران اسلامی تشکیل شد و اکنون سال هاست که این مجموعه با بیش از 50 مأموریت مختلف به مردم خدمت رسانی می کند.

وی با بیان اینکه کارمندان این سازمان و اداره کل در استان در حوزه فعالیت خود به خوبی نقش آفرینی می کنند، افزود: البته جامعه مؤمنان در برابر توانخواهان مسئولیت هایی را بر عهده دارند.

بنابراین ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی که اهمیت و شأن یک مجموعه را در جامعه زنده نگه می دارد، واجب می دانیم به مأموریت های خود توجه ویژه داشته باشیم.

استاندار اصفهان، باتوجه به نیاز بهزیستی به نیروی انسانی، تصریح کرد: در مورد جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای مجموعه بهزیستی، انتظار می رود سازمان مدیریت و برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی تمام دستگاه های اجرایی توان خود را به کار گیرند

برای پشتیبانی از مجموعه بهزیستی تمام دستگاه های اجرایی توان خود را به کار گیرند