مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:052023-06-24ورزشي

مسابقات شطرنج «سرعین کاپ» برگزار شد


اولین دوره مسابقات شطرنج «اوپن کاپ سرعین» با حضور 135 شطرنج باز برگزار شد.

- اردبیل- اولین دوره مسابقات شطرنج اوپن کاپ سرعین با حضور 135 شطرنج باز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شهرستان سرعین عصر شنبه در جریان برگزاری این مسابقات در شهر سرعین اظهار کرد: با توجه به تنوع جاذبه های گردشگری در سرعین، تصمیم گرفتیم تا در فصل گردشگری برگزاری مسابقات شطرنج را با حضور علاقه مندان و اساتید رشته شطرنج در سرعین برگزار کنیم تا این مسابقات زمینه حضور مدال آوران و قهرمانان این رشته را فراهم کند.

باقر باقرزاده تصریح کرد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد 2023 تلاش کردیم تا در قالب این رویداد ورزشی گردشگران و علاقه مندان بیشماری را جذب کنیم که از استان های مختلف 135 شطرنج باز حاضر شدند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات که جایزه 20 میلیون تومانی برای نفر اول پیش بینی شده، شرکت کنندگان در مجتمع آبدرمانی مجهز سرعین حاضر شده و رقابت خود را انجام دادند.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: با ارتقای این مسابقات از سطح شهرستانی و استانی به ملی سعی کردیم تا از استاد بزرگان شطرنج دعوت کنیم تا در این رویداد حاضر شود.

باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا این رویداد در تقویم فدراسیون شطرنج به ثبت رسیده و از سال های آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شطرنج «سرعین کاپ» برگزار شد

مسابقات شطرنج «سرعین کاپ» برگزار شد