مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-03فرهنگي

پیشنهاد «علیرضا قربانی» به طرفدارانش


علیرضا قربانی در جریان کنسرت های خود در تهران درباره گوش دادن به یکی از قطعات اجرایی این کنسرت ها، به طرفداران خود پیشنهادی ارائه کرده است.

- علیرضا قربانی در جریان کنسرت های خود در تهران درباره گوش دادن به یکی از قطعات اجرایی این کنسرت ها، به طرفداران خود پیشنهادی ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که این شب ها کنسرت او در کاخ سعدآباد در حال برگزاری است، درباره قطعه می دانی تو که بر اساس ساز و آواز طراحی شده و حال و هوای آن گفت: مرسوم شده است که در بسیاری از قطعات عزیزان حاضر با دوربین هایشان فیلم می گیرند، ولی من یک پیشنهاد دارم که این قطعه را چون بر اساس ساز و آواز است و اشعار بسیار بسیار بی نظیر ابوسعید ابوالخیر و به روایتی برخی از اشعار منتسب به حضرت مولانا را دارد، با جان و دل گوش کنید و روح و دلتان را پرواز دهید.

فکر می کنم اگر این قطعه و شعر عارفانه و عاشقانه آن که مناجات با حضرت حق است با تمرکز گوش دهید و دل بدان بسپارید باعث شود روح تان سبک شود.

او همچنین در میان اجرای قطعات خود با اشاره به تیم ارکستر و گروه اجرایی این تورکنسرت ها که پس از اجرا در چند شهر به تهران رسیده است، گفت: به خود می بالیم و افتخار می کنیم که در این فضای کم نظیر و شب های رویایی میزبان شما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد «علیرضا قربانی» به طرفدارانش

پیشنهاد «علیرضا قربانی» به طرفدارانش