مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-14ورزشي

نشستی برای تبیین لزوم ایجاد نهاد قانونی در زمینه خانواده


در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد مرکز قانونی اجرایی در امر خانواده، نشست نخبگانی «حکمرانی دینی در پهنه خانواده» با حضور جمعی از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

- قم- در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد مرکز قانونی اجرایی در امر خانواده، نشست نخبگانی حکمرانی دینی در پهنه خانواده با حضور جمعی از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی برگزار شد.

- گروه استان ها: رهبر معظم انقلاب در 24 مرداد سال 1398 فرمایشی مبنی بر ایجاد مرکز قانونی اجرایی در امر خانواده داشتند تا فعالیت های حوزه خانواده در همه عرصه های خرد و کلان، تجمیع و جهت دهی شود.

طی هفته های گذشته نیز خبر رسید با پیشنهاد کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی معاونت جوانان در زیر مجموعه وزارتخانه ورزش و جوانان با معاونت امور زنان و خانواده ادغام و وزارت خانواده، زنان و جوانان تشکیل می شود.

تحقیق اصل انسجام ساختاری، فرایندی و کارکردی، تحقق کامل اصول مهم مسئولیت پذیری، پاسخگویی و نظارت پذیری اداری و سیاسی، موفقیت نسبی کشورهای دارای نهاد متولی مسئول در امر خانواده نسبت به کشورهای فاقد این نهاد و یا دارای نهادهای پراکنده، تأیید نخبگان خانواده، اصل جامعیت و تقویت رویکرد سیستمی و کل گرایانه به خانواده، صرفه جویی در بودجه در عین افزایش اثر بخشی، راهبردی هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشستی برای تبیین لزوم ایجاد نهاد قانونی در زمینه خانواده

نشستی برای تبیین لزوم ایجاد نهاد قانونی در زمینه خانواده