مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-10اقتصادي

جلسه هم اندیشی با اتحادیه ها و تشکل ها درباره الگوی کشت


مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از برگزاری جلسه هم اندیشی با اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی درباره طرح الگوی کشت خبر داد.

- مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از برگزاری جلسه هم اندیشی با اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی درباره طرح الگوی کشت خبر داد.

علیرضا نیکویی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی معتقدند که در تدوین الگوی کشت نظر آنها پرسیده نشده و آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر؟ گفت: این انتقاد به جایی است ولی اینگونه هم نبوده که در تدوین این طرح نظرات کشاورزان پرسیده نشود.

وی ادامه داد: در این هفته جلسه ای در راستای هم اندیشی الگوی کشت با اتحادیه ها و بخش خصوصی برگزار می شود و تمام تشکل ها و انجمن های مرتبط با زراعت و باغبانی حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اضافه کرد: در این جلسه انتظار داریم انجمن های تخصصی نیازهای بخش کشاورزی را به ما اعلام و بگویند که چگونه می توانند در اجرای الگوی کشت به وزارت جهاد کشاورزی کمک کنند.

وی در پایان گفت: همچنین انتظار می رود که این اتحادیه ها وتشکل های بخش خصوصی انتظارات خود را برای اجرایی شدن الگوی کشت مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هم اندیشی با اتحادیه ها و تشکل ها درباره الگوی کشت

جلسه هم اندیشی با اتحادیه ها و تشکل ها درباره الگوی کشت