مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-11بين الملل

اعتراضات فلج کننده در پی تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو


پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه شنبه به طور گسترده به خیابان ها سرازیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی تصویب بخش نخست از طرح اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو از سوی کنست، که کاهش اختیارات دیوان عالی رژیم صهیونیستی را موجب خواهد شد، معترضان صهیونیست از صبح امروز تظاهرات گسترده خود را آغاز کردند.

مخالفان لایحه جنجالی اصلاحات از صبح امروز خیابان های مختلف در اراضی اشغالی را به تسخیر خود درآورده و قرار است عصر امروز مقابل فرودگاه بن گوریون، منزل اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی و سفارت آمریکا در تل آویو تجمع اعتراضی برگزار کنند.

برخی منابع صهیونیستی این روز را روز مقاومت برابر نتانیاهو و برخی دیگر روز اعتصاب عمومی نامگذاری کرده و اعلام کرده اند تا زمانی که طرح مذکور لغو نشود به اعتراضات خود ادامه می دهند.

مخالفان نتانیاهو تمرکز خود را روی نقاط و محورها و جاده ها و خیابان های اصلی گذاشته اند و پیش بینی می شود که تا شب هنگام به این اعتراضات ادامه دهند و با گذشت ساعات روز، به تدریج بر دامنه اعتراضات افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات فلج کننده در پی تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو

اعتراضات فلج کننده در پی تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو