مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-10سياسي

آغاز مرحله پنجم آبگذاری کانال های مناطق شرق گیلان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با اشاره به آغاز مرحله پنجم آبگذاری کانال های مناطق شرق گفت: آبگذاری در این کانال ها از امروز آغاز شده و تا 8 روز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد خانی پور امروز دوشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: آبگذاری مرحله پنجم کانال راست سنگر برای آبیاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان از صبح امروز آغاز شده و به مدت 8 روز ادامه دارد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان افزود: برای تأمین آب شالیزارهای شهرهای سیاهکل، لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه و کیاشهر، کانال سمت راست سد سنگر برای پنجمین بار از صبح امروز آبگذاری شد.

خانی پور ادامه داد: پنجمین مرحله آبگذاری کانال چپ سد سنگر که برای تأمین آب شالیزارهای رشت، خمام و بخش های سنگر، کوچصفهان، خشکبیجار، لشت نشاء آغاز شده بود، 22 تیرماه به پایان می رسد و آب این کانال برای 4 روز قطع است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت تقویم زراعی از سوی شالیکاران ادامه داد: با توجه به افزایش آب کانال های آبیاری و برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، شهروندان و مسافران از نزدیک شدن به حریم رودخانه سفیدرود و کانال های آبیاری و تأسیسات آبی خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله پنجم آبگذاری کانال های مناطق شرق گیلان

آغاز مرحله پنجم آبگذاری کانال های مناطق شرق گیلان