مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-27فرهنگي

معرفی چهره هایی که اسکار افتخاری می گیرند


چند چهره سینمایی از جمله «آنجلا باست» و «مل بروکس» در جوایز گاورنرز امسال از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک، جایزه اسکار افتخاری دریافت خواهند کرد.

- چند چهره سینمایی از جمله آنجلا باست و مل بروکس در جوایز گاورنرز امسال از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک، جایزه اسکار افتخاری دریافت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، کارول لیتلتون تدوینگر سینما نیز دیگر دریافت کننده امسال جایزه افتخاری آکادمی اسکار است و میشل ساتر از موسسه ساندنس نیز جایزه بشردوستانه ژان هرشولت را از آکادمی دریافت خواهد کرد.

این چهار جایزه همزمان با چهاردهمین مراسم سالانه جوایز هیات رییسه آکادمی (گاورنرز) در تاریخ 18 نوامبر 2023 (27 آبان) در لس آنجلس اعطا می شود.

جنت یانگ رییس آکادمی در این باره گفت: هیئت رییسه آکادمی از قدردانی از چهار چهره پیشگام که صنعت فیلم را متحول کردند و الهام بخش نسل های فیلمساز و طرفداران سینما بوده اند، بسیار هیجان زده است.

آنجلا باست در طول چندین دهه فعالیت حرفه ای خود، با ارائه بازی های چشمگیر که استانداردهای جدیدی در بازیگری تعریف کردند، به کار خود ادامه داده است.

مل بروکس با شوخ طبعی خود قلب ما را روشن می کند و میراث او تأثیری ماندگار بر هر جنبه ای از دنیای سرگرمی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چهره هایی که اسکار افتخاری می گیرند

معرفی چهره هایی که اسکار افتخاری می گیرند