مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:002023-06-27بين الملل

اشغالگران صهیونیست در توهم به سر می برند


سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر مخالفت تل آویو با تشکیل کشور مستقل فلسطین واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قدس پرس، نبیل ابوردینه سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که تشکیل کشور مستقل فلسطین به مرکزیت قدس شرقی تنها راهکار برای تحقق امنیت و ثبات است.

وی در واکنش به سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان کرد که بیش از 140 کشور در سراسر جهان، کشور فلسطین را به رسمیت می شناسند و ما تنها به نابودی اشغالگری از این سرزمین برای تحقق استقلال آن، نیاز داریم.

نتانیاهو روز گذشته مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی باید تمام مسیرها را پیش روی فلسطینی ها برای تشکیل کشور مستقل فلسطین ببندد.

نتانیاهو همچنین گفته بود که رژیم صهیونیستی خود را برای دوره بعد از محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین آماده می کند و شدیداً با تشکیل کشور مستقل فلسطین مخالف است.

این سخنان نتانیاهو در جریان نشست کمیسیون امور خارجه و امنیت پارلمان رژیم صهیونیستی پشت درهای بسته مطرح شد.

ابوردینه اضافه کرد: اشغالگران اگر فکر می کنند می توانند از طریق تداوم تجاوزات خود علیه ملت فلسطین و کشتار آنها و گسترش شهرک سازی ها، اشغالگری را نهادینه کنند در توهم به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران صهیونیست در توهم به سر می برند

اشغالگران صهیونیست در توهم به سر می برند