مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-17اقتصادي

رییس سازمان عشایر کشور: 70 هزار سرپناه در مناطق عشایری ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سیاوش احمدی میرقائد در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جامعه عشایری کشور با جمعیت 1.

2 میلیون نفر جمعیت 25 درصد گوشت قرمز، 35 درصد صنایع دستی کشور را تأمین می کنند، اظهار کرد: به جهت تولید گوشت قرمز یکی از عاملان مهم تأمین امنیت اقتصادی و غذایی کشور هستند و از این جهت بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: خوشبختانه یکی از مصوبات سفر در خصوص تأمین نهاده های دامی، دستور داده شده که بصورت خرید قراردادی با در اختیار گذاشتن نهاده های دامی به عشایر و خرید محصولات دامی و گوشتی آنها توسط شرکت پشتیبانی امور دام بتوان از عشایر حمایت کرد و نهاده های مورد نیاز خود را تأمین کنند.

رییس سازمان عشایر کشور با اشاره به تأکید رییس جمهور بر بهداشت جامعه عشایر افزود: قرار است ظرف دو سال آینده 380 پنل خورشیدی خریداری و در اختیار عشایر قرار داده شود و همچنین با افزایش تعداد خانه های بهداشت سطح رفاه و بهداشت و شاخص های بهداشتی رشد قابل ملاحضه ای پیدا خواهد کرد.

احمدی میرقائد با اشاره به ارتقای زیست عشایر، ادامه داد: 220 هزار پنل خورشیدی ظرف سه سال آینده در اختیار عشایر قرار می گیرد که گام بسیار بزرگی در جهت ارتقای رفاه جامعه عشایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان عشایر کشور: 70 هزار سرپناه در مناطق عشایری ساخته می شود

رییس سازمان عشایر کشور: 70 هزار سرپناه در مناطق عشایری ساخته می شود