مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:452023-06-22اقتصادي

سود تسهیلات اشتغال زایی باید کاهش یابد


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان 660 میلیارد تومان مخصوص ایجاد اشتغال به چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد اما سود 23 درصد برای مردم دل پذیر نیست و تقاضا می شود در صورت امکان یارانه سود برای ترغیب واحدها ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی عصر امروز در شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت استان در سیستم آبیاری نوین و انتقال پساب و طرح الگوی کشت جزو فعالیت های ویژه بوده است.

  سرپرست معاونت اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توسعه مراودات تجاری، ارتباط خوب با وزارت خارجه، استفاده از ظرفیت مراوده با کشورهای خارجی، توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی، رصد و پایش کالاهای اساسی در 2 طرح کالابرگ الکترونیکی و هوشمندسازی گندم و آرد از برنامه های انجام شده است.

  وی افزود: در سال گذشته 90 میلیون دلار صادرات غیرنفتی از استان صورت گرفته است؛ طبق رصدهای انجام شده سه برابر ظرفیت محصولات ما از طریق استان های دیگر صادر می شود.

  منزوی ادامه داد: استفاده از منابع بانکی به صورت بهینه، مدیریت مخاطرات و اختلالات اقتصادی، توجه به مشکلات واحدهای صنعتی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود تسهیلات اشتغال زایی باید کاهش یابد

سود تسهیلات اشتغال زایی باید کاهش یابد