مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12سياسي

کمک به تجاری سازی محصولات نخبگان از برنامه های بنیاد تعاون بسیج


شهرکرد_معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج گفت: کمک به تجاری سازی محصولات نخبگان، مبتکران، صاحبان ایده و خلاقیت از برنامه های بنیاد تعاون بسیج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد حسینی بابایی صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی مسئولان بنیاد تعاون بسیج با فرماندهان و معاونین و مسئولان اقشار بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: هدف اصلی بنیاد تعاون بسیج ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون است.

وی با اشاره به اینکه راهبری فعالیت های اقتصادی بنیاد تعاون بسیج در چارچوب اقتصاد مقاومتی و برپایه اقتصاد خانواده محور است تصریح کرد: هدف اصلی بنیاد تعاون بسیج ایجاد و ترویج فرهنگ کار و تعاون است.

سردار بابایی با اشاره به نقش بنیاد تعاون بسیج در جهاد عظیم اقتصادی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، یک جبهه یکپارچه از دشمنان مقابل انقلاب اسلامی با هدف جنگ اقتصادی صف کشیده اند؛ لذا مقابله ما با آنها به منزله جهاد است.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون بسیج تصریح کرد: دشمنان در جنگ سخت و نظامی شکست خورده اند و به جنگ نرم روی آورده اند که هدف نهایی آن هم جنگ نظامی است؛ این هجمه ها از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بوده، ولی علی رغم همه توطئه های دشمنان، امروز به ایران قوی تبدیل شده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به تجاری سازی محصولات نخبگان از برنامه های بنیاد تعاون بسیج

کمک به تجاری سازی محصولات نخبگان از برنامه های بنیاد تعاون بسیج