مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-29سياسي

دیدار سفیر ایران با نایب رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش


سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیدار با رییس کمیسیون امور اروپا و نایب رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اترییش درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی به رایزنی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عباس باقرپور اردکانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش در دیدار با لوپاتکا ، رییس کمیسیون امور اروپا و نایب رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش، درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و بهره مندی از ظرفیت های دیپلماسی پارلمانی با هدف تقویت تعاملات فیمابین بحث و گفت و گو کرد.

عباس باقرپور اردکانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین اردیبهشت ماه با لاونسکی تیفنتهال قائم مقام وزارت خارجه اتریش دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ضمن گفت وگو درباره آخرین تحولات بین المللی، مناسبات کنونی ایران و اتحادیه اروپا و همچنین روابط ایران و اتریش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اول فروردین ماه سالجاری نیز الکساندر شالنبرگ وزیر خارجه اتریش در گفت وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده در روابط ایران و اروپا، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع، پویایی و تحرک مثبتی در روابط ایران و اروپا ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با نایب رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش

دیدار سفیر ایران با نایب رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان اتریش