مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:252023-06-27سياسي

امکانات مرز شوشمی ارتقاء می یابد/ پیگیر بازگشایی مرز سازان هستیم


استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر، گفت: گام به گام امکانات و ارائه خدمات در این مرز را بیشتر خواهیم کرد.

- امکانات مرز "شوشمی" ارتقاء می یابد/ پیگیر بازگشایی مرز "سازان" هستیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر، گفت: گام به گام امکانات و ارائه خدمات در این مرز را بیشتر خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدطیب صحرایی، امروز (ششم تیر) در آیین گشایش مرز شوشمی برای تردد مسافر، این کار را اقدامی سازنده دانست که خیرات و برکات آن متوجه مردم هر دو منطقه ایران و عراق خواهد بود.

استاندار کرمانشاه برکت اول این بازگشایی را پررنگ شدن دوستی و تعاملات اجتماعی بین دو طرف اعلام و خاطرنشان کرد: مردم دو منطقه قرابت و خویشاوندی دارند، اما سال ها بدخواهان مانع رفت و آمد دو طرف شدند و اکنون با پیوستن داعش و صدام به زباله دان تاریخ دوباره تعاملات از سر گرفته شد.

صحرایی اظهار کرد: اکنون به برکت جمهوری اسلامی ایران آرامش و امنیت به عنوان بهترین نعمت برای مردم این منطقه برقرار شده است.

وی گشایشات اقتصادی، گردشگری و تجاری را نیز از دیگر مزایای بازگشایی مرز شوشمی برای تردد مسافر عنوان و اظهار کرد: امیدواریم مردم ایران و عراق از برکات این بازگشایی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مرز شوشمی ارتقاء می یابد/ پیگیر بازگشایی مرز سازان هستیم

امکانات مرز شوشمی ارتقاء می یابد/ پیگیر بازگشایی مرز سازان هستیم