مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-18اقتصادي

برخی بیش از 7 برابر یک مشترک متعارف برق مصرف می کنند!


80 درصد از مشترکان کمتر از الگوهای تعیین شده در تابستان مصرف دارند و 20 درصد بیش از الگو مصرف می کنند؛ از این 20 درصد هم دو درصد بیش از 7 برابر یک مشترک متعارف مصرف برق دارند.

- سخنگوی صنعت برق گفت: 80 درصد از مشترکان کمتر از الگوهای تعیین شده در تابستان مصرف دارند و 20 درصد بیش از الگو مصرف می کنند؛ از این 20 درصد هم دو درصد بیش از 7 برابر یک مشترک متعارف مصرف برق دارند.

این گروه بدانند تعرفه آنها بر اساس قانون از یارانه برخوردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به طرح مدیریت مصرف برق و تاریخچه آن، اظهار کرد: سال گذشته نیز طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی اجرا شد، اما فقط به مشترکانی که مصرفی کمتر از الگوهای تعیین شده داشتند تعلق می گرفت که این الگو در ماه های گرم سال برای مناطق عادی کشور 300 کیلووات ساعت و برای مناطق گرمسیر که مجبور به استفاده مستمر از کولرهای گازی هستند 10 برابر آن یعنی 3000 کیلووات ساعت تعیین شده است.

وی اضافه کرد: اما در سال جاری وزارت نیرو برنامه را به این شکل تغییر داد که مشترک چه مصرفش کمتر از الگو باشد چه بیشتر، در صورتی که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مصرف برق خود را کاهش دهد، مشمول دریافت پاداش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی بیش از 7 برابر یک مشترک متعارف برق مصرف می کنند!

برخی بیش از 7 برابر یک مشترک متعارف برق مصرف می کنند!