موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:202023-06-29سياسي

نظارت بر آرد و نان استان به معاون استاندار گلستان واگذار شد


سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از واگذار شدن نظارت بر آرد و نان استان به عهده آن معاونت خبر داد.

- سید علی مهاجر در چفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نگاه ما در موضوع آرد و نان، ایجابی بوده است و باور داریم بهترین و مؤثرترین ناظر در هر حوزه ای مردم هستند که می توانند در مبارزه با فساد، بهبود و اصلاح امور بسیار کمک کننده باشند.

وی گفت: با واگذاری این مسئولیت به معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی، تلاش خواهیم کرد با ایجاد ساختار تشکیلاتی و شبکه بندی شده از ناظرین در اتحادیه های آرد و نان، کارخانه های آرد، شبکه حمل و نقل و توزیع آرد و نانوایی ها، بر روند تهیه و تولید نان نظارت جدی انجام شود.

مهاجر به ارزیابی و نظارت بر روند توزیع آرد و نان اشاره کرد و افزود: قطعاً در این روند، اتحادیه ها و نانوایان برتر و امین به مردم معرفی و تجلیل خواهند شد و البته کسانی که مرتکب تخلف می شوند و اخلالی در تأمین نان مورد نیاز مردم ایجاد می کنند و به دنبال سودجویی خود هستند، برخورد می شود.

مهاجر ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم و کمک به نظارت، گفت: ساختار تشکیلاتی ناظر، از خود مردم و افراد امین و دل سوز شهر، منطقه و روستا خواهند بود که شناسایی، و سازماندهی می شوند، بعد از آموزش های لازم، بکارگیری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر آرد و نان استان به معاون استاندار گلستان واگذار شد

نظارت بر آرد و نان استان به معاون استاندار گلستان واگذار شد