مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-11فرهنگي

هم نوازی 500 نوازنده دف در فرهنگسرای بهمن/ رونمایی از دو کتاب


آیین رونمایی از دو کتاب موسیقی «پرواز» و «خیال» با حضور هنرمندان دف نواز و اساتید برجسته موسیقی کشور، با عنوان «نََقَراتِ جان» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

- آیین رونمایی از دو کتاب موسیقی پرواز و خیال با حضور هنرمندان دف نواز و اساتید برجسته موسیقی کشور، با عنوان نََقَراتِ جان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، آیین رونمایی از دوکتاب موسیقی پرواز و خیال تالیف مهدی غلامی، با حضور هنرمندان دف نواز و اساتید برجسته موسیقی کشور، با عنوان نََقَراتِ جان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

در این ویژه برنامه که از ساعت 16 جمعه 23 تیر ماه در سالن سینما تراس چاپلین فرهنگسرای بهمن برگزار می شود، کیوان ساکت، وحید اسدالهی، منصور مرادی، بابک ربوخه، فربد یدالهی، احسان لیوانی، اشکان مرادی، رامین کلیایی و زانیار حسامی حضور خواهند داشت.

هم نوازی 500 دف نواز مدعو از سراسر کشور درکنار هنرجویان این ساز، آغازگر این گردهمایی خواهند بود.

پخش ویدیوکلیپ معرفی دوکتاب مذکور به همراه سخنرانی کیوان ساکت، و همچنین بزرگداشت استاد فقید حسن ناهید، موسیقی دان و نوازنده پیش کسوت نی، که شامگاه 27 بهمن سال 1401 درگذشت، ازدیگر بخش های این برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم نوازی 500 نوازنده دف در فرهنگسرای بهمن/ رونمایی از دو کتاب

هم نوازی 500 نوازنده دف در فرهنگسرای بهمن/ رونمایی از دو کتاب