مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-10اقتصادي

اختصاص 3 میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر انبارهای تعاون روستایی استان مرکزی


سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی گفت: برای تجهیز و تعمیر انبارها در دو سال گذشته فقط 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده بود که این رقم برای سال جاری 3 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حسین بهاور امروز در نشست خبری اظهار کرد: استان مرکزی به عنوان استانی صنعتی شناخته و معرفی شده در صورتی که در بخش کشاورزی نیز فعالیت های چشم گیری داشته است.

وی افزود: رتبه اول تولید ماهیان زینتی، رتبه دوم تولید گل و گیاه زینتی، رتبه سوم در تولید انار، رتبه هفتم در تولید پسته، رتبه سوم تولید لوبیا و گندم و.

در اختیار استان است؛ همچنین نخستین شهرک ماهیان زینتی در شهرستان محلات در حال ساخت است که می تواند استان مرکزی را به یکی از قطب های تولید ماهیان زینتی تبدیل کند.

سرپرست تعاون روستایی استان مرکزی بیان کرد: بخش کشاورزی و صنعت ارتباط تنگاتگی باهم دارند که لازمه ایجاد توسعه پایدار زمانی مدیریت مبادلات این دو بخش است.

بهاور خاطرشان کرد: یکی از وظایف وزارت جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذایی کشور است که با استفاده از ظرفیت ها تشکل های زیرمجموعه خود از جمله تعاون روستایی در راستای تحقق این هدف قدم برمی دارد.

وی تأکید کرد: توسعه کشور زمانی رقم می خورد که بتوان از ظرفیت تشکل ها به درستی استفاده کرد، برای رسیدن به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر انبارهای تعاون روستایی استان مرکزی

اختصاص 3 میلیارد تومان برای تجهیز و تعمیر انبارهای تعاون روستایی استان مرکزی