مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-03سياسي

دنیای تک قطبی به پایان رسیده است/فرصت تبیین گری را از دست ندهیم


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دنیای تک قطبی به پایان رسیده است، گفت: نباید فرصت های تبیین گری را از دست دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در همایش آموزشی محتوایی تبیین گران ویژه مبلغین خراسان جنوبی که در آستانه عید سعید غدیر خم اظهار کرد: گاه ممکن است کسی چون پسر نوح در خانه نبوت بزرگ شود ولی جذب چیز دیگری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا بررسی کنیم چه چیزهایی ما را جذب می کند، بیان کرد: البته بسیاری از دلبستگی ها در هنگام آزمایش های الهی و تلاطم های روزگار مشخص می شود.

عبادی با اشاره به ریشه فطری برخی از جذابیت ها و محبت ها گفت: از برخی بزرگان اهل سنت نقل شده است که ما فرزندان خود را بر محبت اهل بیت (ع) امتحان می کنیم که اگر برای آنها این محبت جذابیت داشت به آینده آنها امیدوار می شویم.

وی با تأکید بر اینکه در کنار محبت خداوند و اولیا و ارزش های اخلاقی باید نفی طاغوت را نیز داشته باشیم، ادامه داد: در فرهنگ دینی کمک و یاری ظلم حتی در حد دادن یک قلم به ظالم به شدت قبیح و زشت شمرده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مسلمان بودن با کمک به ظلم و وجود طاغوت یک جا جمع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای تک قطبی به پایان رسیده است/فرصت تبیین گری را از دست ندهیم

دنیای تک قطبی به پایان رسیده است/فرصت تبیین گری را از دست ندهیم