مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-29ورزشي

اعلام آمادگی از 8 کشور برای حضور در جشن غدیر آمل


امام جمعه آمل با اشاره به استقرار 130 موکب در جشن بین المللی غدیرخم در این شهرستان، گفت: بزرگان و اندیشمندان 8 کشور دنیا برای برای حضور در این جشن امامت و ولایت اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن بین المللی غدیر در پایتخت علویان از 15 تیر امسال به مدت دو روز همزمان با دهه امامت و ولایت در این شهرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به استقرار 130 موکب در این جشن بزرگ بین المللی افزود: غدیر جایگاه والا و ارزنده ای در بین مسلمانان دارد و رسانه ها به عنوان بازوان پرتوان و اثرگذار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی می توانند بسیار مفید واقع شوند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه در عصر کنونی رسانه ها نقش جریان سازی ویژه دارند و می توان آنها را سربازان عرصه مقابله جنگ نرم دانست.

وی با بیان نقش والا و جایگاه ارزشمند غدیر در دین اسلام، خاطرنشان کرد: 130 موکب جشن بین المللی غدیر خم در مسیر دو کیلومتری از میدان قائم تا میدان 17 شهریور درنظر گرفته شده است.

یعققوبیان با اعلام اینکه باید برای حفظ، احیا و معرفی بیش از پیش غدیر در دنیا تمام توان و همت خود را به کار ببندیم، یادآور شد: آمل به عنوان پایتخت علویان در اقدامی نوین میزبان بزرگترین جشن بین المللی غدیر در این شهرستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی از 8 کشور برای حضور در جشن غدیر آمل

اعلام آمادگی از 8 کشور برای حضور در جشن غدیر آمل