مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-09اقتصادي

آینده نیروهای پتروشیمی گچساران چگونه است؟ +فیلم


معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: از 567 نیروی شاغل در این طرح افزون بر 63 درصد بومی شهرستان های گچساران و باشت می باشد، - معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اظهار کرد: مشکلات قراردادی پروژه پلیمر گچساران مرتفع و قرارداد از شرکت اویک به شرکت EIED منتقل شده است.

نشان زاده عنوان کرد: طی 24 تا 28 ماه آینده صنایع پایین دستی پتروشیمی گچساران آماده و راه اندازی خواهد شد، آمار ارائه شده اشتغال که 63 درصد نیروهای این شرکت شامل رسمی، قراردادی و قرارداد معین بومی شهرستان گچساران می باشد و نیروهای که در آینده توسط پیمانکار مشغول خواهند شد حتی الامکان نیز بومی خواهد بود.

وی افزود: در زمان اتمام این پروژه حداقل یکهزار نفر اشتغالزایی خواهد داشت (رسمی، قراردادی، قراردادمعین و پیمانکاری)، بیش از 500 شرکت دانش بنیان در حوزه ساخت قطعات با هلدینگ خلیج فارس همکاری دارند، شرکتهای دانش بنیان را شریک راهبردی خود می دانیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس تصریح کرد: سال گذشته برای اولین بار در ایران هلدینگ نیازهای خود را به شرکتهای دانش بنیان را اعلام کرد، ضمن احترام به جناح ها و سیاسیون هلدینگ ساختار و دستورالعمل خاص خود را دارد و بر اساس آن برای مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نیروهای پتروشیمی گچساران چگونه است؟ +فیلم

آینده نیروهای پتروشیمی گچساران چگونه است؟ +فیلم