مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25سياسي

لزوم حفظ اراضی کشاورزی به ویژه شالیزاری در استان مازندران


رییس شورای اسلامی مازندران با تأکید بر لزوم حفظ اراضی کشاورزی به ویژه شالیزاری در استان گفت: درآمد ویلاهای کوچک در استان مازندران از هکتارها شالیزارها بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، باقر بهاری ظهر یکشنبه در نشست رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان مازندران در محل شهرداری بابل با بیان اینکه در سال های اخیر گسترش ویلاسازی و افزایش حجم سفر به مازندران موجب شده تا درآمد ویلاها به صورت چشمگیری افزایش یابد، اظهار کرد: در غرب استان برخی از ویلاها در وسعت کم درآمدی چند صدمیلیاردی دارند که به درآمد هکتارها شالیزار استان طعنه می زنند.

وی از ورود شورای اسلامی مازندران برای مطالعه آمایش سرزمینی استان خبر داد و افزود: با توجه به افزایش ویلاسازی و تغییر کاربری گسترده در استان، شورای اسلامی استان جهت مطالعه آمایش سرزمینی و اعلام وضعیت به دولت و مجلس شورای اسلامی پای کار خواهد آمد.

رییس شورای اسلامی مازندران با اشاره به اینکه حفظ اراضی کشاورزی به ویژه شالیزاری و مطالعه عوامل کاهش مشکلات شالیکاران بسیار حائز اهمیت است، یادآورشد: با توجه به کاهش تولید برنج در دنیا ضرورت دارد جهت حفظ تولید برنج در داخل و افزایش تولید جهت خودکفایی اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ اراضی کشاورزی به ویژه شالیزاری در استان مازندران

لزوم حفظ اراضی کشاورزی به ویژه شالیزاری در استان مازندران