مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02سياسي

گزارش تفصیلی بازدید علمی 5 ساعته دانشجویان از شورای نگهبان


جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل های دانشجویی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه اخیر شورای نگهبان متفاوت برگزار شد و اعضای این شورا برای نخستین بار در صحن برگزاری جلسات، میزبان نمایندگانی از تشکل های دانشجویی بودند.

این دانشجویان که از تشکل های بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت، اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل سراسر کشور، مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی و جنبش عدالتخواه دانشجویی بودند در قالب یک بازدید علمی 5 ساعت و نیمه در شورای نگهبان حضور یافتند و ضمن اطلاع از روند برگزاری جلسات و بحث درباره مصوبات، به گفتگوی صریح و صمیمی با فقها و حقوقدانان شورای نگهبان پرداختند.

این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست با اصحاب رسانه اعلام کرد که درهای شورای نگهبان به روی همه باز است و این شورا گوش های شنوایی دارد، روی داد.

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه شورای نگهبان ضمن عرض خیر مقدم به دانشجویان با اشاره به روز عرفه و فرارسیدن عید قربان بیان داشت: این روزها ایام مبارکی است و جزو بهترین روزهای سال به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تفصیلی بازدید علمی 5 ساعته دانشجویان از شورای نگهبان

گزارش تفصیلی بازدید علمی 5 ساعته دانشجویان از شورای نگهبان