مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09سياسي

اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید مردمی شود


مقاومت مردم در مسجد گوهرشاد در مقابله با بدحجابی، نشان دهنده این موضوع است که اگر یک حرکت مردمی باشد، هیچ دستگاهی نمی تواند با آن مقابله کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار کرد: در 21 تیر 1314 برای حفظ حجاب و عفاف واقعه خون باری رخ داد و مردم آن زمان برای حفظ دین و حجاب مقاومت کردند.

وی گفت: مقاومت مردم در مسجد گوهرشاد در مقابله با بدحجابی، نشان دهنده این موضوع است که اگر یک حرکت مردمی باشد، هیچ دستگاهی نمی تواند با آن مقابله کند، امروزه نیز در راستای عفاف و حجاب باید حرکت ها مردمی و این موضوع از جانب مردم به عنوان یک ارزش پذیرفته شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: دستگاه های خراسان شمالی در راستای رسیدن به اهداف ستاد عفاف و حجاب باید با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، زیرا اهداف مشترک است و باید دستگاه ها در کنار هم بتوانند هدف اصلی را به پیش ببرند.

وی یادآور شد: دشمن در ایام کرونا و با یک حرکت تدریجی مسیر را به سمت اهداف از پیش تعیین شده ای که داشت در راستای بی حجابی پیش برد، بنابراین این اتفاق به یک باره رخ نمی دهد و با یک حرکت تدریجی مسیر را باید به سمت خط اصلی برگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید مردمی شود

اقدامات حوزه عفاف و حجاب باید مردمی شود