مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:112023-06-25فناوري

جزییاتی درباره تولید گوشی ایرانی


طبق جدیدترین اظهارات وزیر ارتباطات برنامه ای طراحی شده تا از ظرفیت هایی که در داخل کشور وجود دارد، برای تولید گوشی استفاده شود و در منطقه ویژه اقتصادی پیام به چند شرکت زمین ارائه شده و در حال راه اندازی خط تولید هستند.

- جی پلاس ، تولید گوشی داخلی پس از سال ها بار دیگر مطرح شده است؛ در واقع از نیمه های سال 1398 بود که این موضوع به یکی از مباحث حوزه فناوری اطلاعات راه پیدا کرد؛ آن هم تولید یک گوشی که ایرادهای مدل های قبلی را برطرف کرده باشد و بتواند با نسخه های خارجی رقابت کند.

دولت سیزدهم توجه ویژه ای بر این موضوع دارد، به گونه ای که وزیر ارتباطات در همان ابتدای آغاز به کار خود اعلام کرد از موبایل ایرانی استفاده می کند که ظرفیت های مناسبی نیز دارد و گوشی های همراه داخلی توان رقابت با همتایان خارجی خود را دارند.

ایسنا نوشت؛ او بر این باور است ظرفیت های خوبی برای تولید موبایل در کشور وجود دارد اما باید بازار آن در کشور شکل گیرد و مردم به این موبایل ها اطمینان کنند، البته ممکن است نواقصی وجود داشته باشد اما باید به این نکته توجه کرد که موبایل ایرانی تولید داخل بوده و در ساخت آن از ظرفیت جوانان استفاده می شود، در نهایت موجب اشتغال زایی خواهد شد، در مردم و جامعه خودباوری ایجاد می کند و نسبت به گوشی های خارجی ارزان تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره تولید گوشی ایرانی

جزییاتی درباره تولید گوشی ایرانی