مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-16ورزشي

وقتی جای مربیان فوتبال و خانواده ها عوض می شود!


یک مربی فوتبال معتقد است که برخی خانواده ها با دخالت در کار مربیان مدارس فوتبال باعث سردرگرمی فرزند علاقه مند خود به رشته فوتبال می شوند.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است که برخی خانواده ها با دخالت در کار مربیان مدارس فوتبال باعث سردرگرمی فرزند علاقه مند خود به رشته فوتبال می شوند.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توجه دوچندان شدن فعالیت مدارس فوتبال با فرارسیدن فصل تابستان، اظهارکرد: به جرات می توان گفت پرطرفدارترین تفریح بچه ها، فوتبال بازی کردن است.

به همین دلیل از سن 6 سالگی به بعد در مدارس فوتبال ثبت نام کرده تا اوقات فراغت خود را پر کنند اما در این میان، مباحثی درباره خانواده بازیکنان و مربیان مدارس فوتبال نیز مطرح است.

وی گفت: متاسفانه رفتار بسیاری از خانواده ها در تک تک لحظات زندگی فرزندانشان احساسی و از روی دوست داشتن زیاد بوده که گاها سبب آسیب رسیدن به شخصیت و عملکرد وی در زندگی و حتی ورزش می شود.

بیشتر مربیان مدارس فوتبال دارای مدارک مربیگری و تجربه کافی بوده و می شود گفت کار خود را به خوبی بلدند و طبق اصول جلسات تمرینی خود را برنامه ریزی و اجرا می کنند ولی در این بین نیز بسیاری از خانواده ها که در زمینه مربیگری فوتبال و مباحث آکادمیک تخصصی ندارند، به خود اجازه داده در کار مربیان دخالت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جای مربیان فوتبال و خانواده ها عوض می شود!

وقتی جای مربیان فوتبال و خانواده ها عوض می شود!