مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 10:422023-07-04سياسي

یکی از درس های بزرگ «غدیر» ولایت پذیری و انجام کامل فرمان الهی است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: یکی از درس های بزرگ غدیر ولایت پذیری و انجام کامل فرمان الهی است که پیامبر اسلام آن را به نحو احسن انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مراسم جشن ولایت و امامت ستاد سازمان عقیدتی سیاسی اظهار داشت: یکی از درس های بزرگ غدیر ولایت پذیری و پیروی و انجام کامل فرمان الهی است که پیامبر اسلام  آن را به نحو احسن انجام داد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: آن طور که عاشورا را ارج نهادیم و بزرگ داشتیم، غدیر را تعظیم نکردیم.

انقلاب اسلامی در ایران شعائر الهی از جمله واقعه غدیر را زنده کرد و باید معارف غدیر بیشتر برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی گفت: غدیر مایه وحدت مسلمانان است.

پیامبر اکرم (ص) در روز غدیر خم به فرمان خداوند متعال امیرالمومنین علی علیه السلام را به عنوان وصی و جانشین بعد از خود انتخاب کرد تا مسلمانان را از اختلاف و تفرقه باز دارد و همه تحت لوای اسلام ناب محمدی که در امامت تجلی یافت به سعادت دست یابند.

حجت الاسلام ادیانی افزود:دوستی و محبت امام علی و اهل بیت علیهم السلام مهم است که در روایتی پیامبر اکرم (ص) می فرمایند لو اجتمع الناس علی حب علی بن ابیطالب لما خلق الله عزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از درس های بزرگ «غدیر» ولایت پذیری و انجام کامل فرمان الهی است

یکی از درس های بزرگ «غدیر» ولایت پذیری و انجام کامل فرمان الهی است