مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26سياسي

معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش: برنامه های آموزش و پرورش با قوت در حال انجام است


معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه برنامه های این وزارتخانه با قوت در حال انجام است، گفت: دوران پیشرفت و آرامش در آموزش و پرورش آغاز شده است.

- قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به سفر حج واجب وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: دکتر صحرایی در دهه 80 با هزینه شخصی، فیش حج تمتع تهیه کرد و در نوبت اعزام به حج بود و سال جاری بر اساس نوبت به سرزمین وحی مشرف شد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش ضمن هماهنگی با رییس جمهور در کوتاه ترین مدت زمان ممکن عازم این سفر معنوی شد و از ابتدا سفر ایشان به گونه ای برنامه ریزی شد که پس از انجام اعمال واجب حج تمتع با اولین پرواز به کشور بازگردد.

احمدی لاشکی تصریح کرد: دکتر صحرایی به طور روزانه و برخط پیگیر امورات وزارتخانه هست و در برخی از جلسات مهم نیز حضور وبیناری دارد؛ تصویب برخی از مصوبات مهم نظیر اجرایی سازی سند تحول بنیادین و تمدید قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان که خوشبختانه با رضایت قابل توجهی از طرف عموم فرهنگیان برخوردار بود با حضور برخط ایشان انجام شد.

وی گفت: از جمله موضوعاتی که وزیر آموزش و پرورش به صورت روزانه و مستمرپیگیری می کند، سرعت و دقت در فرایند رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی، ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش: برنامه های آموزش و پرورش با قوت در حال انجام است

معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش: برنامه های آموزش و پرورش با قوت در حال انجام است