مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-22اقتصادي

اجرای همزمان 18 طرح راهداری و ساخت راه روستایی در کمیجان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای ارتقا و توسعه راه های شهرستان کمیجان از ابتدای امسال 18 طرح راهداری و ساخت راه های روستایی در مقیاس های مختلف در شبکه راه های ارتباطی این شهرستان اجرایی شده است.

- مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک از فعالیت گسترده کارگاههای جاده ای برای عمران و آبادانی راه های ارتباطی شهرستان کمیجان خبر داد و گفت: عمده پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان کمیجان شامل شش بخش ساخت راه های روستایی، تعریض جاده، ایمن سازی نقاط مستعد حادثه، رفع نقاط پرتصادف، نگهداری رویه آسفالتی راه ها و توسعه ابنیه فنی راه ها می باشد که به دو صورت پیمانی و امانی تعدادی از آنها به اتمام رسیده و تعدادی دیگر نیز در دست اجرا می باشد.

به گفته وی ساخت راه های روستایی سیجان - طرلان بطول سه هزار و 300 متر، فَرک - چالمیان بطول یک هزار و 600 متر، امامزاده عباس - یاسبلاغ بطول 5.

5 کیلومتر، مهدی آباد بطول 300 متر و وفس آقچه قلعه بطول 24 کیلومتر در دست اجرا بوده و ساخت راه روستایی چهرقان - راستگویان و کلوان ـ راستگردان نیز در مجموع به طول 9 کیلومتر بتازگی به اتمام رسیده است.

جهانی مجموع اعتبارات تأمین شده برای اجرای طرح های ساخت راه روستایی در شهرستان کمیجان را در مجموع برابر با 602 میلیارد ریال عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای همزمان 18 طرح راهداری و ساخت راه روستایی در کمیجان

اجرای همزمان 18 طرح راهداری و ساخت راه روستایی در کمیجان