مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-03اقتصادي

بیش از 2000 قطعه مرغ زنده قاچاق در اردبیل کشف شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: 2 هزار و 100 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان کوثر کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جواد تقوی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از این محموله قاچاق اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و طیور، مأموران کلانتری 11 شهرستان کوثر هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده سرچم یک دستگاه اسکانیا حامل مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو 2 هزار و 100 قطعه مرغ زنده قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تبریک هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه با قاچاق خط قرمز مسئولان نظامی و انتظامی استان اردبیل است و ما با هرگونه اخلال در نظم اقتصادی برخورد قاطع خواهیم کرد.

تقوی با بیان اینکه گلوگاه های قاچاق در اردبیل به طور کامل رصد و بازرسی می شود، افزود: در هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز این نظارت ها بیشتر شده و فضا را برای قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصادی تنگ خواهیم کرد.

وی همچنین از کشف الوار جنگلی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات حفاظتی یک دستگاه کامیون حامل الوار جنگلی قاچاق که از محورهای ترانزیتی وارد حوزه استحف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 قطعه مرغ زنده قاچاق در اردبیل کشف شد

بیش از 2000 قطعه مرغ زنده قاچاق در اردبیل کشف شد