مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-02سياسي

جزییات برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر در تهران


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران جزییات برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر در تهران را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد امین توکلی زاده در حاشیه صد و پنجاه ونهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تمهیدات جبهه انقلاب برای برگزاری مهمانی 10 کیلومتری همزمان با روز عید غدیرخم اظهار کرد: این مهمانی روز جمعه و دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به جلسات هماهنگی برای برگزاری مهمانی 10 کیلومتری از سوی جبهه فرهنگی انقلاب اظهار کرد: در این ارتباط جلسات متعددی با هیئات مذهبی ، مساجد و گروه های مردمی و جهادی برگزار شده است و ان شاءالله امسال نیز همانند سال گذشته و با تغییر مسیر خیابان شاهد برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر خواهیم بود.

توکلی زاده گفت: سال گذشته برای نخستین بار مهمانی بزرگ غدیر در تهران برگزار شد که این مهمانی الگویی برای سایر شهرهای کشور بود و امسال نیز این مهمانی در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از رخدادهای مدیریت شهری برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی با محوریت خانواده و با رویکرد دینی در سطح شهر تهران است گفت: برنامه های متعددی در این دوره برگزار شده که از آن جمله می توان به رخداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر در تهران

جزییات برگزاری مهمانی 10 کیلومتری غدیر در تهران