مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-19حوادث

کشف 427 موتور سیکلت مسروقه در اولین مرحله طرح مبارزه باسارقان


کارآگاهان پلیس آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از 400 دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد قنبری رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: اولین مرحله از طرح عملیاتی کشف موتورسیکلت های مسروقه اوایل تیرماه به صورت همزمان در استان های سراسر کشور به مدت سه روز اجرا شد.

وی افزود: در این بازه زمانی پس از جمع بندی نتایج واصله کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند تعداد 427 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و در خلال اجرای طرح، تعداد 102 دستگاه خودرو نیز کشف کنند.

رییس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: مبارزه با سارقان و مالخران موتورسیکلت و همچنین خودرو، کاهش و کنترل نسبی وقوعات جرم و افزایش کشف از جمله اهداف کلی این طرح است.

وی همچنین کاهش زمان کشف تا وقوع، ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش روانی جامعه، ناامن کردن محیط برای فعالیت سارقان و پیشگیری از جرم را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

سردار قنبری از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت نکات ایمنی و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و موتور سیکلت خود را ضمن اینکه در مکان امنی پارک می کنند به تجهیزات ایمنی نیز مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 427 موتور سیکلت مسروقه در اولین مرحله طرح مبارزه باسارقان

کشف 427 موتور سیکلت مسروقه در اولین مرحله طرح مبارزه باسارقان