مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-01سياسي

عزم جدی در برخورد با شوراها و دهیاران متخلف مازندران


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: با شوراها و دهیارانی که در حوزه های عمرانی و مالی تخلف داشته باشند برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد توکلی صبح امروز در جلسه حسابرسی دهیاران با بیان اینکه انجام حسابرسی دهیاری ها به عنوان قانون پذیرفته شده و باید به درستی رعایت و اجرا شود، اظهار کرد: حاصل حسابرسی انجام شده از دهیاری ها و پس از احصا مشکلات، در قالب بخشنامه جهت پیشگیری و همچنین برخورد قاطع و بدون مسامحه به بخشداران ابلاغ شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران باید با دهیاران حوزه خود وارد گفت وگو شوند و با تذکر مجدد قوانین از آنها برای اجرای دقیق تعهد اخذ کنند، گفت: نداشتن اشراف به قوانین برای شوراهای اسلامی و دهیاران مصونیت قضایی به همراه نخواهد داشت.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران از دهیاران و شوراهای اسلامی خواست تا اشراف خود را نسبت به قوانین بالا ببرند و مسلط به موضوعات مربوط کاری باشند، یادآورد شد: مسؤولان فنی دهیاری ها نیز باید در همه حوزه های عمرانی روستاها نظارت مستمر و دقیق داشته باشند و دهیاران با بودجه بالا باید برای نظارت در کارهای عمرانی روستا از مشاورین ذیصلاح استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی در برخورد با شوراها و دهیاران متخلف مازندران

عزم جدی در برخورد با شوراها و دهیاران متخلف مازندران