مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-27اجتماعي

نظارت 90 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان در خوزستان


مدیر کل دامپزشکی استان خوزستان گفت: 90 اکیپ نظارتی دامپزشکی ثابت و سیار در روز عید قربان، وظیفه بازرسی بهداشتی و ذبح شرعی را انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ناصر عسکری فرد مدیرکل دامپزشکی خوزستان امروز در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: 90 اکیپ نظارتی دامپزشکی ثابت و سیار در روز عید قربان، وظیفه بازرسی بهداشتی و ذبح شرعی را انجام می دهند.

وی افزود: ذبح دام در روز عید قربان امسال در محل های از پیش تعیین شده و  کشتارگاه های دام استان انجام می شود و ناظران دامپزشکی استان برای بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی در روز عید قربان از ساعت 6 صبح  تا 14 در این محل ها مستقر و آماده خدمت رسانی به مردم استان هستند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان عنوان کرد: همچنین اکیپ های سیار در کل استان برای انجام نظارت های بهداشتی رایگان، آماده اعزام به منازل و محل های درخواستی مردم هستند.

وی گفت: 120 نفر کارشناس دامپزشکی و 60 نفر روحانی ناظر بر ذبح شرعی در قالب 90 اکیپ نظارتی ثابت و سیار در روز عید قربان، بازرسی بهداشتی و نظارت شرعی را انجام خواهند داد.

عسکری فرد خاطرنشان کرد: با توجه به بروز بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در چند شهرستان و ابتلای چندین نفر به این بیماری، به شهروندان توصیه می شود که از خرید دام دارای کنه چسبیده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 90 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان در خوزستان

نظارت 90 اکیپ دامپزشکی بر ذبح دام عید قربان در خوزستان