مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-20اقتصادي

حمایت بهزیستی لرستان از 9 هزار زن سرپرست خانوار


معاون پیشگیری بهزیستی لرستان گفت: حدود 9 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که از خدماتی مانند ودیعه مسکن، لوازم خانگی و درمان را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فاطمه فولادی در جمع خبرنگاران در ارتباط با طرح حمایت از زنان بد سرپرست و بی سرپرست لرستان، اظهار کرد: حدود 9 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که از خدماتی مانند ودیعه مسکن، لوازم خانگی و درمان را دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای 3 هزار و 500 زن روستایی و شهری حق بیمه واریز می شود که بعد از 10 سال از تامین اجتماعی مستمری بگیر می شوند.

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان با بیان اینکه در راستای توانمندسازی شغلی زنان سرپرست خانوار مشاغل خرد، خانگی و گروه های همیار را داریم، افزود: این زنان با دریافت تسهیلات از سازمان می توانند مشاغل خرد، خانگی و تولیدی راه اندازی کنند.

فولادی تصریح کرد: اورژانس اجتماعی یک خدمت تخصصی و فوریتی است که دارای 120 کارشناس برای پیشگیری از همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری و کودک آزاری است.

وی در خصوص ساماندهی کودکان کار نیز گفت: از 650 کودک کار که تا پایان سال 1400 شناسایی شدند، به 494 نفر تقلیل پیدا کردند، ضمن اینکه 290 کودک کار در حال حاضر مستمری می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی لرستان از 9 هزار زن سرپرست خانوار

حمایت بهزیستی لرستان از 9 هزار زن سرپرست خانوار