مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-04اقتصادي

افزایش 30 درصدی تردد از بندر شهیدباهنر به بندر شارجه


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: یک میلیون و 220 هزار و 96 مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون در بنادر شرق استان رفت و آمد کردند.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: یک میلیون و 220 هزار و 96 مسافر از ابتدای سال جاری تاکنون در بنادر شرق استان رفت و آمد کردند.

حمیدرضا محمدحسینی تختی صبح امروز (13 تیرماه) در تشریح این خبر، افزود: با افزایش روند مسافری در مسیرهای داخلی و بین المللی در مجموع یک میلیون و 220 هزار و 96 مسافر از ابتدای سال جاری تا کنون در بنادر شرق هرمزگان جابجا شده اند.

وی بیش ترین آمار رفت وآمد در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر شهید ذاکری(قشم) و هرمز به میزان 846 هزار و 489 هزار مسافر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان بیان کرد: در این مدت 367 هزار و 616 مسافر نیز از طریق بندر هرمز به بنادر شهید ذاکری(قشم) و شهید حقانی رفت و آمد کردند که در مقایسه با سال گذشته 27 درصد افزایش را نشان می دهد.

محمدحسینی تختی خاطرنشان: با ادامه روند افزایش تردد در مسیر بین المللی بندر شهید باهنر و بندر شارجه، پنج هزار و 991 مسافر از طریق این خط مسافری دریایی جابه جا شدند که در این بخش نیز افزایش 30 درصدی به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی تردد از بندر شهیدباهنر به بندر شارجه

افزایش 30 درصدی تردد از بندر شهیدباهنر به بندر شارجه