مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:202023-06-24پزشكي

دولت از حضور و مشارکت خیرین در امر سلامت استقبال می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دولت از حضور و مشارکت خیرین در امر توسعه زیرساخت ها و خدمات سلامت استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی جاودان با بیان اینکه تلاش ها و همکاری های گذشته خیرین در حوزه سلامت قابل تقدیر است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان آماده هر گونه همکاری و همیاری خیرین نیکوکار در توسعه سلامت استان است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیر نیک اندیش حاج عبدالجلیل امیدی که در کنار امورات خیر از جمله مدرسه سازی و حوزه های مختلف قدم در مسیر توسعه سلامت شهرستان بندرلنگه گذاشتند، عنوان کرد: روز گذشته شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 7 پروژه مرتبط با حوزه درمان کاملاً خیر ساز با اعتباری بالغ بر 275 میلیارد ریال در شهرستان بندرلنگه بودیم.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی با کادر درمان تخصصی در بیمارستان شهدای بندرلنگه اظهار کرد: در حال حاضر 40 پزشک عمومی، 34 پزشک متخصص، 128 کادر پرستاری و مامایی و 134 کادر پشتیبانی در بیمارستان 140 تخت خوابی شهدای بندرلنگه مشغول به ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان و شهرستان های غرب استان هستند.

جاودان بر مراقبت های اولیه بهداشتی در خصوص پشه آئدس در شهرستان بندرلنگه تاکید کرد و افزود: با توجه به شناسایی پشه آئدس در شهرستان بندرلنگه و احتمال برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از حضور و مشارکت خیرین در امر سلامت استقبال می کند

دولت از حضور و مشارکت خیرین در امر سلامت استقبال می کند