مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-15بين الملل

تشدید اختلافات میان بایدن و نتانیاهو و سناریوهای احتمالی


اختلافاتی که اخیرا میان رژیم صهیونیستی و ایالات متحده ریشه دوانده، در را به روی سناریوهای متعددی در خصوص روابط دو طرف باز می کند.

بویژه که رژیم صهیونیستی دیگر یک عنصر کارآمد برای آمریکا و منطبق بر منافع این کشور محسوب نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه لبنانی المیادین با انتشار یادداشتی نوشت که اخیرا رسانه های غربی و صهیونیستی به صورت مستمر بر روی تشدید تنش در روابط میان اسراییل و ایالات متحده مانور می دهند.

اختلافاتی که بیانگر دور شدن دو طرف از یکدیگر به دلیل منافعشان است و کار به جایی رسید که آمریکا بار دیگر این روابط را مورد ارزیابی قرار داد.

  بر اساس این یادداشت؛ در زمانی که رسانه های غربی به صورت مستمر از تیره شدن روابط آمریکا و اسراییل و اختلافات عمیق بین دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و  رژیم اشغالگر به ریاست بنیامین نتانیاهو صحبت می کردند، رسانه های اسراییلی در ابتدا تلاش کردند تا شدت این تیرگی و وخامت روابط دوجانبه را رد کردند و تاکید کردند کهتنها اختلاف نظراتی میان دو طرف وجود دارد .

  بر اساس این یادداشت، به تدریج با انباشته شدن اختلافات میان تل آویو و واشنگتن در خصوص بیشتر پرونده های داخلی، منطقه ای و بین المللی، موضوع را جور دیگری پیش بردند و این واقعیت را تایید کردند که رواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلافات میان بایدن و نتانیاهو و سناریوهای احتمالی

تشدید اختلافات میان بایدن و نتانیاهو و سناریوهای احتمالی