مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-09سياسي

معرفی شهرداری اقبالیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه سوت زنی در استان قزوین


شهرداری اقبالیه به عنوان پایلوت راه اندازی و اجرای سامانه الکترونیکی سوت زنی در استان قزوین معرفی شده است که هدف از آن جلوگیری و کاهش آمار فساد اداری از طریق جلب مشارکت مردمی است.

- ایسنا/قزوین شهردار اقبالیه گفت: شهرداری اقبالیه به عنوان پایلوت راه اندازی و اجرای سامانه الکترونیکی سوت زنی در استان قزوین معرفی شده است که هدف از آن جلوگیری و کاهش آمار فساد اداری از طریق جلب مشارکت مردمی است.

میکاییل سلمانی در نشست خبری که صبح یکشنبه 18 تیر با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و اصحاب رسانه استان در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال اخیر در حوزه های مختلف اقدامات خوبی از سوی شهرداری اقبالیه صورت گرفته و پروژه های خوبی در این شهر اجرا و برخی نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی بودجه سال 1402 شهرداری اقبالیه نسبت به بودجه سال 1401 افزود: سال گذشته بودجه شهرداری اقبالیه 108 میلیارد تومان بود و امسال به 170 میلیارد تومان رسید که 70 درصد در بخش عمرانی و 30 در بخش جاری هزینه خواهد شد.

شهردار اقبالیه همچنین از ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام این شهر خبر داد و گفت: 40 هزار متر زیرسازی، آسفالت و پیاده روسازی در سطح شهر، احداث پارک خانواده در منطقه باغ عمران، تکمیل میدان ولایت و احداث مجتمع پسماند از جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شهرداری اقبالیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه سوت زنی در استان قزوین

معرفی شهرداری اقبالیه به عنوان پایلوت اجرای سامانه سوت زنی در استان قزوین