مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-20حوادث

مازندران روز گذشته دو بار لرزید و 42 واحد مسکونی هم خسارت دید


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه روز گذشته دو زلزله منطقه بهشهر، گلوگاه و کیاسر را لرزاند، گفت: زلزله دیروز 28 تیرماه به دو واحد مسکونی قدیمی در بیشه بنه بهشهر و 40 واحد مسکونی در گلوگاه خسارت جزیی وارد کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام اینکه روز گذشته دو زلزله منطقه بهشهر، گلوگاه و کیاسر را لرزاند، گفت: زلزله دیروز 28 تیرماه به دو واحد مسکونی قدیمی در بیشه بنه بهشهر و 40 واحد مسکونی در گلوگاه خسارت جزیی وارد کرد.

حسینعلی محمدی امروز در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه زمین لرزه ای به بزرگی 4.

4 ریشتر حوالی بیشه بنه از توابع شهرستان بهشهر را در عمق هشت کیلومتری زمین، در ساعت 17 و 44 دقیقه و 46 ثانیه روز چهارشنبه به لرزه درآورد، اظهار کرد: در پی این حادثه 2 تیم ارزیاب برای ارزیابی میزان خسارت احتمالی زمین لرزه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشتر خانه های این مناطق قدیمی است خسارت های وارده ناشی از زلزله اخیر به منازل مسکونی که بهشهر و گلوگاه خسارت وارد کرد.

محمدی با اظهار اینکه زلزله روز گذشته در کیاسر هم احساس شد که کانون آن در سمنان بوده است، تصریح کرد: دیروز ساعت 2 و 14 دقیقه زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتری سمنان ایجاد شد که انرژی این گسل به سمت شرق در حال ازاد شدن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران روز گذشته دو بار لرزید و 42 واحد مسکونی هم خسارت دید

مازندران روز گذشته دو بار لرزید و 42 واحد مسکونی هم خسارت دید