مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-27اقتصادي

امهال وام های کشاورزی را دنبال می کنیم/ تولید نقره و سلنیوم بزودی در کرمان


سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان یکی از مشکلات کشاورزان را بحث امهال وام های کشاورزی برشمرد و تأکید کرد: برای امهال واقعی این وام ها تلاش می کنیم و در حال پیگیری هستیم.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان یکی از مشکلات کشاورزان را بحث امهال وام های کشاورزی برشمرد و تأکید کرد: برای امهال واقعی این وام ها تلاش می کنیم و در حال پیگیری هستیم.

امیر حسن زاده ششم تیرماه در کارگروه اشتغال شهرستان رفسنجان اظهار کرد: رشد و تولید در فضای کشور حاکم است و باید شکرگزار باشیم اما در کنار آن باید به رفع معضلات و آسیب ها نیز پرداخت.

وی مهمترین مسئله تولید را گره در بازاریابی دانست و افزود: تولیدات خوبی همراه با ابعاد علمی و دانش بنیانی به منصه ظهور می رسد اما در حوزه بازاریابی محصولات کار خاصی انجام نشده است.

حسن زاده ادامه داد: در خصوص تقاضای بسیاری برای امهال وام ها نیز در تلاش هستیم تا امهال های واقعی از جمله امهال وام های کشاورزان خسارت دیده صورت گیرد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه با بیان این که استان کرمان بهشت معادن است، یادآور شد: یکی از بزرگترین معادن خاورمیانه، معدن مس در این استان است و تولید کاتد مس در سال گذشته به بیش از 300 هزار تن رسیده و شرکت مس در آینده قصد دارد این میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال وام های کشاورزی را دنبال می کنیم/ تولید نقره و سلنیوم بزودی در کرمان

امهال وام های کشاورزی را دنبال می کنیم/ تولید نقره و سلنیوم بزودی در کرمان