مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 23:562023-06-30سياسي

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی شامگاه امشب بمناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) روستای احمدآباد وسط، اظهار کرد: امروز چهره نقابدار آمریکا و فریبکارانه آنها برای همه آشکار شده است و مدعی حقوق بشر بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا شناخته شده است و جنگ هایی که به بهانه دفاع از مردم انجام می دهند بردن ثروت و منابع کشورها به نفع خودشان است.

وی گفت: در کشورهای اطراف ما به بهانه نجات مردم زندان های مخوفی را تشکیل دادند و در کشور ژاپن نیز صدها هزار نفر را با بمب اتمی از بین بردند و متاسفانه سازمان ملل نیز مستعمره این کشور شده و فقط بیننده جنایات این کشور شده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: منشور حقوق بشر در 30 ماده تنظیم شد ولی به قطع یقین هیچ کدام از این قوانین اجرایی نشد و فقط در کلام این ها مدعی حمایت از ملت ها و مردم هستند ولی هیچگونه پایبندی به آن ندارند.

کشور سوئد آشکارا حقوق بشر را نقض می کند نوش آبادی با اشاره جنایت اخیر کشور سوئد در هتک حرمت به قرآن کریم گفت: کشور سوئد نقض آشکار حقوق بشر را انجام می دهد و با حمایت کشور آمریکا که مدعی حقوق بشر است این جنایات صورت می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود

امروز باید چهره واقعی آمریکا و همدستان آن آشکار و تبیین شود