مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18ورزشي

آمادگی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اعلام این خبر افزود: - فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اعلام این خبر افزود:سواحل نیلگون خلیج فارس دارای پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و توسعه ورزش های دریایی و ساحلی در ابعاد همگانی، قهرمانی و گردشگری است و برگزاری رویداد های جذاب دریایی و ساحلی نظیر کیش گیمز در روز های گذشته گویای همین واقعیت است.

وی تصریح کرد: لذا فدراسیون این آمادگی را دارد تا در صورت مهیا شدن فرصت و زیر ساخت های لازم برای برگزاری رقابت های ورزشی که البته هزینه زیادی هم نخواهد داشت، مسابقات مختلف کشوری خود را در جزایری همچون تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی برگزار نماید.

شجیع خاطر نشان کرد: بدون تردید تاسیس آکادمی و یا دهکده ورزش های دریایی و ساحلی و مشارکت نهاد ها و بخش های مختلف ورزشی و غیر ورزشی اعم از دولتی و غیر دولتی می تواند به ما در دستیابی به این ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه

آمادگی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه