مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:262023-07-17سياسي

رییس جمهور: با احیای5000 واحد اقتصادی راکد118 هزار نفر مشغول به کار شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ابراهیم رییسی در جشن احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  5000 واحد اقتصادی که راکد یا نیمه تعطیل بود فعال شده است و باید از کسانی که در احیای آن از جمله ستاد اجرایی نقش داشته اند تجلیل کنیم.

رییسی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی با احیای واحدهای تولیدی که طی دهه اخیر غیرفعال یا نیمه فعال شده اند برطرف می شود، تأکید کرد: واحدهای دیگری نیز که در دهه گذشته به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده اند احیا شود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال یعنی ایجاد امید در جامعه، افزود: با احیای این 5000 واحد تولیدی راکد در سطح کشور، در مجموع 118 هزار نفر مشغول به کار شده اند.

وی ادامه داد: با احیای کارخانه قند 130 کارگر مشغول به کار شده اند که در گام بعدی به 200 نفر می رسند،همچنین 600 شغل دیگر نیز در استان ایجاد شده که مجموع میزان اشتغال جدید در استان را به 800 شغل می رساند که این  نتیجه احیای این واحدها است.

رییسی با تاکید بر لزوم احیای کارخانه آرد استان که متعلق به سازمان اقتصادی کوثر است تصریح کرد:  از این سازمان می خواهم که حداکثر ظرف دو ماه این واحد نیز احیا شود، چنانچه ظرف دو ماه این اتفاق نیفتد این کارخانه را به سازمان هایی که توانایی احیای آن را دارند واگذار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: با احیای5000 واحد اقتصادی راکد118 هزار نفر مشغول به کار شدند

رییس جمهور: با احیای5000 واحد اقتصادی راکد118 هزار نفر مشغول به کار شدند