مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-28اقتصادي

توسعه محصولات و دانش تراکتورسازی از تبریز تا گینه


امروز هیات رسمی کشور گینه کوناکری متشکل از تومانی، رییس مرکز ملی خودرو و مشاور وزیر کار گینه کوناکری و آقای نالالی، مشاور ارشد حوزه خودرو و سرپرست هیات آموزشی این کشور با استقبال علی مشایخی، - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای بازدید از ظرفیت های حوزه تولید ماشین آلات کشاورزی از جمله تراکتور و آموزش فنی و حرفه ای تبریز وارد این شهر شدند.

در این سفر که مقدمه ای برای سفر هیات بلندپایه دیپلماسی کشور گینه است، ابتدا از گروه صنعتی تراکتور سازی ایران و مرکز جوار کارگاهی این گروه و سپس شرکت ایران خودرو در تبریز بازدید به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مازیار علوی، رییس حوزه ریاست و مدیرکل امور بین الملل و حقوقی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حاشیه بازدید از کارخانه تراکتورسازی ایران، اظهار کرد: در راستای توسعه دیپلماسی مهارت بر اساس پیشنهاد معاون وزارت خارجه کشورمان، امروز میزبان هیات رسمی از کشور گینه کوناکری در تبریز هستیم.

همزمان یک هیات آموزشی متشکل از مربیان این کشور نیز در تهران در حال دریافت آموزش های فنی و حرفه ای هستند.

وی افزود: دلیل سفر هیات رسمی این کشور به تبریز، آشنایی با توان صنعتی تبریز و کشور به خصوص بر اساس تقاضای کشور گینه برای خرید ماشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه محصولات و دانش تراکتورسازی از تبریز تا گینه

توسعه محصولات و دانش تراکتورسازی از تبریز تا گینه