مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-10سياسي

آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر


بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر صبح امروز آغاز به کار کرد.

- بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علیرضا زالی در حاشیه بازدید از اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی غدیر واقع در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش که از صبح امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: پس از افتتاح بیمارستان غدیر با حضور رییس جمهوری در روز عید غدیر خم، اورژانس این بیمارستان به صورت رسمی و عملیاتی از صبح امروز با 68 تخت فعال در مدار ارایه خدمت قرار گرفت.

به گفته وی اورژانس بیمارستان غدیر با حمایت و پشتیبانی معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت درمان دانشگاه و تلاش کادر بیمارستان خدمت رسانی را آغاز کرد.

زالی از پذیرش 22 بیمار از صبح امروز در اورژانس بیمارستان غدیر خبر داد و افزود: پیش بینی می شود با راه اندازی این بخش از بیمارستان غدیر 30 تا 40 درصد نسبت به ادوار گذشته پذیرش بیمار اورژانسی افزایش داشته باشد، به طوری که ماهانه بالغ بر 10 هزار بیمار از این بخش خدمت دریافت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از دیگر مزایای این بخش از بیمارستان غدیر را وجود امکانات و فضای مناسب تشخیصی و درمانی دانست و گفت: اورژانس بیمارستان به بخش سی تی اسکن، آزمایشگاه، رادیولوژی، تصویربرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر

آغاز به کار بخش اورژانس بیمارستان غدیر