مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 17:302023-07-21سياسي

پیام های تسلیت در پی درگذشت آیت الله حسن صانعی


آیت الله شیخ حسن صانعی یار دیرین امام به رحمت ایزدی پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله شیخ حسن صانعی یار دیرین امام ظهر امروز بر اثر کهولت سن و بیماری به رحمت ایزدی پیوست.

پیام های تسلیت در پی درگذشت آیت الله صانعی در پی می آید: پیام تسلیت سید حسن خمینی بسمه تعالی آیت الله آقای حاج شیخ حسن صانعی رحمت الله علیه بار سفر از جهان خاکی بربست و در ماه محرم به رحمت ایزدی پیوست.

ایشان را شاید بتوان اولین کسی دانست که در دفتر امام خمینی(س) از زمره یاران و همراهان ایشان شد و در مراحل مختلف مسئولیت این دفتر را بر عهده گرفت.

بی تردید می توان این فقید سعید را از زمره نزدیک ترین افراد و خاص ترین یاران امام به حساب آورد و از جرگه آنان که محرم بسیاری از اسرار امام بودند، برشمرد.

همراهی ایشان و برادر بزرگوارشان مرحوم آیت الله العظمی شیخ یوسف صانعی(ره) با بیت امام از سال ها قبل از آغاز نهضت شروع شده بود و با اوج گیری مبارزات به کمال خود رسید تا آنجا که بارها به تبعید و زندان منتهی شد.

نقش برجسته ایشان در استمرار شهریه امام در دوران ستم شاهی و حضور شجاعانه اش در بیت امام در قم، آن هم در سال هایی که آوردن نام خمینی قرین شکنجه و ناملایمتی بود، و همدوشی او با مرحوم یادگار امام در تمام آن سال ها؛ در کنار تیز هوشی شگرف و کم نظیر و دشمن شناسی دقیق، از نقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت در پی درگذشت آیت الله حسن صانعی

پیام های تسلیت در پی درگذشت آیت الله حسن صانعی