مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-20سياسي

شهردار باغستان استعفا کرد


داریوش یگانه شهردار باغستان در کمتر از یک سال از انتصاب خود از این سمت استعفا و با رای اعضای شورا، محمدرضا شمسایی به عنوان سرپرست شهرداری باغستان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، در جلسه شورای شهر باغستان، با استعفای داریوش یگانه شهردار این شهر موافقت و این مصوبه برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری شهریار ارسال شد.

یگانه که 25 مرداد سال گذشته با حکم استاندار سابق تهران به این سمت منصوب شده بود، در 11 ماه اخیر نیز با حواشی و کش و قوس های فراوانی با اعضای شورای باغستان روبرو بود و به گفته خودش حتی در مخالفت با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهر، سال گذشته نیز استعفا کرده بود که مورد موافقت قرار نگرفت.

همچنین در این جلسه محمدرضا شمسایی که پیش از یگانه 6 ماه در سمت سرپرستی شهرداری قرار داشت، مجدد با رای موافق اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری باغستان انتخاب شد.

حال اعضای شورای باغستان که طی 2 سال اخیر از دوره ششم مدیریت شهری دو انتخاب شهردار داشته اند که هر دو به استیضاح و استعفا انجامید، مجددا آزمون انتخاب شهردار را پیش رو دارند.

شهر باغستان با جمعیتی در حدود 114 هزار نفر( سرشماری سال 1395) در شرق شهرستان شهریار و در نزدیکترین نقطه به تهران از سمت محور فتح قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار باغستان استعفا کرد

شهردار باغستان استعفا کرد