مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-07سياسي

مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند/ دغدغه عمومی برای شاهوار


امام جمعه شاهرود ضمن انتقاد شدید از برخی خبرسازی ها پیرامون معدن بوکسیت تاش، گفت: مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه هنگامی که معدن بوکسیت تاش در شاهوار هزاران میلیارد تومان سودآوری برای شرکت آلومینای جاجرم داشت آیا نفعی شامل حال مردم روستاها و شهرهای شهرستان شده است؟ بیان کرد: روز اول که مجوزها صادر می شد کسی از صاحب خانه اجازه ای نگرفت.

وی با بیان اینکه هر از گاهی مسائلی درباره شاهوار مطرح و مدام از ما پیرامون این موضوع نظرخواهی می شود، ابراز کرد: ما شفاف اعلام می کنیم که وقتی مجوز معدن بوکسیت تاش صادر می شد کسی از امام جمعه اجازه ای نگرفت که حالا امروز برخی می گویند که امام جمعه و روحانیت چه می کند.

امام جمعه شاهرود با اشاره به صحبت های برخی مسئولان که اعلام کرده بودند روحانیت می تواند پیرامون شاهوار برای مردم توجیهاتی را بیاورد، افزود: وقتی میلیارد میلیارد سود از معدن بوکسیت تاش می شد شما نیامدید معذرت خواهی کنید که ما مردم را توجیه کنیم اما حالا چرا توپ را در زمین روحانیت می اندازید که ما با مردم صحبت کنیم؟ امینی با بیان اینکه برخی می خواهند روحانیت و مردم را مقابل هم قرار دهند، آیا این خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند/ دغدغه عمومی برای شاهوار

مسئولان باید منافع مردم را در نظر بگیرند/ دغدغه عمومی برای شاهوار